Medlemsvilkår
Fra og med den 19. juni 2024 gjennomfører vi endringer og forbedringer av vårt kundeklubbkonsept, Compliments. Samtidig gjennomfører vi viktige oppdateringer av våre medlemsvilkår. Disse er ment som en forbedring av din opplevelse og verdien av ditt medlemskap i Compliments kundeklubb. Under finner du de nye medlemsvilkårene som trer i kraft den 19. juni 2024. Nederst på siden finner du også de nåværende medlemsvilkårene som gjelder frem til og med den 18. juni 2024.
Her er de viktigste endringene som trer i kraft 19. juni 2024
- Gyldighet og oppsigelse (2.2)
- Medlemsnivåer og medlemsfordeler (3, 3.1, 3.2)
- Bonuspoeng og bonussjekker (4, 4.1, 4.2)
COMPLIMENTS KUNDEKLUBB MEDLEMSVILKÅR
Medlemsvilkår fra og med 19. juni 2024
Disse vilkårene gjelder for Compliments kundeklubb, et fordelsprogram utstedt av Raise Gruppen AS (org.nr: 998 945 941). Ved å registrere deg som medlem, godtar du følgende medlemsvilkår.
Compliments er en felles kundeklubb for frisørkjedene Nikita Hair og Sayso Hair & Style i Norge. Medlemskapet er kostnadsfritt og gjelder i samtlige av våre salonger. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres til noen andre. For å bli medlem må du ha fylt 16 år og oppgi et gyldig mobilnummer, samt en gyldig e-postadresse ved registrering.
Et medlemskap kan registreres i en av våre salonger i Norge eller på www.sayso.no/kundeklubb.
Som kunde og medlem har du tilgang til Min Side. På Min Side har du oversikt over ditt medlemskap, kontaktinformasjon, markedsføringssamtykke og informasjon om bonuspoeng, bonussjekker og medlemsnivå. Du kan også avslutte ditt medlemskap og administrere dine samtykker for markedsføring og kommunikasjon via SMS og e-post, samt samtykke for digital annonsering.
Ditt medlemskap i kundeklubben Compliments gjelder inntil videre. Du kan når som helst si opp ditt medlemskap på Min Side. Ved avslutning av medlemskapet slettes din personinformasjon i henhold til vår Privacy Policy.
Om medlemskapet har vært inaktivt og siste registrerte kjøp fant sted for mer enn 36 måneder siden, har Raise Gruppen (Compliments kundeklubb) rett til å avslutte medlemskapet.
- Aktivt medlemskap: Du har gjennomført et kjøp i en av våre salonger i Norge i løpet av de siste 36 månedene og/eller åpnet kommunikasjon via e-post.
- Inaktivt medlemskap: Du har ikke gjennomført kjøp i en av våre salonger i Norge i løpet av de siste 36 månedene og heller ikke åpnet kommunikasjon via e-post.
Raise Gruppen forbeholder seg også retten til å avslutte medlemskapet eller annullere poeng ved mistanke om misbruk. Det samme gjelder om Raise Gruppen beslutter å avvikle Compliments kundeklubb.
Raise Gruppen AS forbeholder seg retten til å kunne gjøre endringer i medlemsvilkårene i Compliments kundeklubb. Endringer i medlemsvilkår og siste oppdaterte medlemsvilkår er alltid tilgjengelig på www.sayso.no/kundeklubb.
Dersom endringene i medlemsvilkårene er av vesentlig betydning, vil du som medlem bli informert om dette via SMS og/eller e-post før endringene trer i kraft. Dette er uavhengig av om du har samtykket til markedsføring via SMS og/eller e-post.
I tilfeller der endring av vilkår krever aktivt samtykke, har du som medlem rett til å endre ditt samtykke til markedsføring og kommunikasjon via SMS og e-post på Min Side og avslutte medlemskapet ditt i henhold til gjeldende medlemsvilkår.
Compliments kundeklubb tilbyr et system med ulike medlemsnivåer som belønner våre mest lojale kunder med eksklusive fordeler. Medlemmer tjener poeng ved hvert kjøp og kan oppgraderes til et høyere nivå for å oppnå enda flere fordeler.
Compliments kundeklubb har tre medlemsnivåer:
- Bronse: 0-4 999 poeng
- Sølv: 5 000-9 999 poeng
- Gull: 10 000 poeng eller mer
Ditt medlemsnivå baseres på de poengene du har samlet i løpet av de siste 12 månedene. Når du når den poengsummen som kreves for et nytt nivå, oppgraderes du automatisk, og beholder ditt nye medlemsnivå i 12 måneder. Deretter justeres medlemsnivået basert på de siste 12 månedenes poengopptjening, som betyr at opp- og nedgradering kan skje kontinuerlig i løpet av året. Jo flere poeng du samler, desto høyere medlemsnivå og flere eksklusive tilbud og fordeler får du.
Som medlem i Compliments kundeklubb får du tilgang til følgende fordeler:
- Bonuspoeng: Tjen bonuspoeng* på alle kjøp i Nikita Hair- og Sayso-salonger i Norge.
- Bonussjekker: Betal med bonussjekker i samtlige Nikita Hair- og Sayso-salonger i Norge.
- Velkomsttilbud: 30% rabatt på et valgfritt hårprodukt ved registrering av nytt medlemskap.**
- Medlemstilbud: Spesialtilbud på produkter og behandlinger.
- Nyhetsbrev: Aktuelle kampanjer, tips, råd og inspirasjon via e-post.
- Medlemskommunikasjon i forbindelse med ditt aktuelle medlemsnivå: Oppgradering i forbindelse med ditt medlemsnivå.
- Kostnadsfritt medlemskap: Et helt kostnadsfritt og kortløst medlemskap.
- Eksklusive medlemsnivåer: Tilgang til fordeler og kampanjer spesifikt for Bronse-, Sølv- og Gullmedlemmer.
*Gjelder ikke ved kjøp av gavekort på våre nettsider eller i våre salonger.
**Gjelder ikke produkter fra Maria Nila, gaveesker eller elektriske stylingverktøy.
Raise Gruppen forbeholder seg retten til når som helst å endre eller oppdatere de fordeler og tilbud som inngår i medlemskapet.
Som medlem i Compliments tjener du bonuspoeng på alle kjøp i våre salonger. For at dine kjøp skal registreres på ditt medlemskap så du kan benytte dine medlemsfordeler, må du oppgi ditt mobilnummer når du betaler i salongen.
En krone brukt tilsvarer ett bonuspoeng. Den faktiske verdien av poengene tilsvarer 2% av poengsummen. Eksempel: 2% av 2 500 poeng gir en verdi på 50 kr. Bonuspoeng omvandles til bonussjekker. Bonuspoeng kan ikke brukes som betalingsmiddel når som helst. De kan kun brukes i forbindelse med bonussjekker som utstedes som skjer tre ganger i året: 1. januar, 1. april og 1. september.
Bonussjekkene er gyldige i 3 måneder fra aktiveringsdatoen. Bonuspoeng er gyldige i 12 måneder fra inntjeningsdatoen.
Bonuspoeng kan ikke tjenes ved kjøp av gavekort i salong. Derimot tjener du bonuspoeng når et gavekort brukes som et betalingsmiddel, forutsatt at personen som betaler med gavekortet er medlem i Compliments kundeklubb.
Bonussjekker kan brukes som betalingsmiddel for produkter og behandlinger i salongen. Bonussjekker utbetales tre ganger i året, og kun når du oppnår en spesifikk poengnivå ved tidspunktet bonussjekken utstedes.
Bonuspoeng genererer bonussjekker når du har oppnådd et spesifikt poengnivå for den respektive bonussjekken. Informasjon om din aktuelle poengbonus, bonussjekker, medlemsnivå etc. finns tilgjengelig på «Min Side», samt hos våre frisørsalonger. Bonuspoengstatusen oppdateres vanligvis innom 24 timer etter ditt seneste kjøp i salongen. I visse tilfeller kan det ta lengre tid. Inntjente poeng kan ikke brukes som betalingsmiddel løpende, men omgjøres til bonussjekker. Bonussjekker utstedes tre ganger i året: 1. januar, 1. april og 1. september. Bonussjekkene er gyldige i 3 måneder fra aktiveringsdatoen.
Utstedelsesdato for Bonussjekker: 1. januar, 1. april og 1. september.
Bonussjekkverdi: 2 500 poeng = bonussjekk på 50 kr, 5 000 poeng = bonussjekk på 100 kroner, 7 500 poeng = bonussjekk på 150 kroner, 10 000 poeng = bonussjekk på 200 kroner.
For hver 2 500 poeng du samler, så øker verdien på bonussjekken. Om du handler for mindre enn 2 500 kroner i løpet av periode, så overføres poengene til neste inntjeningsperiode.
Bonuspoeng som ikke kvalifiserer til en utbetaling av bonussjekk (0 – 2 499 poeng) utløper automatisk etter 12 måneder fra inntjeningsdatoen.
Eksempel: Om du som medlem gjennomfører et kjøp på 500 NOK den 1. april 2025, tjener du 500 poeng som er gyldige frem til 31. mars 2026.
Når et medlemskap i Compliments avsluttes, slettes samtlige poeng automatisk og umiddelbart.
For å være medlem av Compliments må du oppgi e-postadresse og mobilnummer ved registrering. Du kan når som helst gi ditt samtykke til markedsføring via SMS og/eller E-post, samt digital annonsering på Min Side.
Hvis du velger å avregistrere ditt samtykke til markedsføring via SMS og/eller e-post, forbeholder vi oss retten til å kunne sende deg viktig informasjon om ditt kunde- og medlemsforhold. Dette kan for eksempel være viktige endringer i våre medlemsvilkår, ordrebekreftelser og transaksjons- og administrasjonsinformasjon.
Som Compliment-medlem har du fordelen av å motta kommunikasjon og informasjon om aktuelle kampanjer, medlemsfordeler, nyheter, tips og inspirasjon via e-post og SMS.
I løpet av spesifikke kampanjeperioder vil du også kunne motta personlig kommunikasjon fra frisørsalongen du sist besøkte og/eller frisørsalonger som du har et aktivt kundeforhold til. Dette for at du som medlem skal få en så personlig og relevant kundeopplevelse som mulig.
For mer informasjon om hvordan og hvorfor Compliments (Raise Gruppen AS) behandler dine personopplysninger og hvilke rettigheter du har, ber vi deg om å lese våre retningslinjer for personvern her: https://sayso.no/personvern/
Har du spørsmål om medlemskapet ditt som du ikke kan få svar på via Min Side eller FAQ på vår medlemsside, eller ønsker du å si opp medlemskapet, ta kontakt med oss på post@compliments.no.
Compliments kundeklubb
Raise Norway AS
Henrik Ibsens gate 36
0255 Oslo
Telefonnummer salong
https://sayso.no/finn-salong
Hovedkontor
Tlf. 23 31 11 00
(Hverdager 10-15)
COMPLIMENTS KUNDEKLUBB MEDLEMSVILKÅR
Medlemsvilkår til og med 18. juni 2024
Disse vilkårene gjelder for Compliments kundeklubb, et fordelsprogram utstedt av Raise Gruppen AS (org.nr: 998 945 941). Ved å registrere deg som medlem, godtar du følgende medlemsvilkår.
Compliments er en felles kundeklubb for frisørkjedene Nikita Hair Norge og Sayso Hair & Style Norge. Medlemskapet er gratis, og alle medlemsfordelene er gyldige i alle våre salonger. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres til noen andre. For å bli medlem må du være minst 16 år gammel. For å bli medlem må et gyldig mobilnummer og en gyldig e-postadresse oppgis ved registrering.
Et medlemskap kan registreres i en av våre salonger i Norge eller på www.sayso.no/kundeklubb.
Som kunde og medlem har du tilgang til Min Side. På Min Side har du oversikt over dine personopplysninger, dine nåværende medlemspoeng og dine fremtidige bestillinger. Du har også mulighet til å administrere dine samtykker til markedsføring og kommunikasjon via SMS og e-post. På Min Side finner du også informasjon om hvordan du avslutter medlemskapet ditt i Compliments og kontaktinformasjon for vår medlemstjeneste.
Ditt Compliments-medlemskap er gyldig til du sier det opp og har ingen bindingstid. Du kan avslutte medlemskapet når du ønsker ved å fylle i et elektronisk skjema på https://sayso.no/kundeklubb/avslutte-compliments-medlemskap/
Når du avslutter medlemskapet vil din personlige informasjon rundt kundeklubben samt dine opptjente poeng slettes fra våre systemer.
Ved opphør av medlemskap vil dine personopplysninger bli slettet i samsvar med vår personvernpolicy. Dersom medlemskapet har vært inaktivt og siste registrerte kjøp fant sted for mer enn 36 måneder siden, har Raise Gruppen AS rett til å si opp medlemskapet. Raise Gruppen AS (Compliments kundeklubb) forbeholder seg også retten til å si opp medlemskapet eller kansellere poeng ved mistanke om misbruk.
Det samme gjelder dersom Raise Gruppen bestemmer seg for å avvikle Compliments kundeklubb.
Raise Gruppen AS forbeholder seg retten til å kunne gjøre endringer i medlemsvilkårene i Compliments kundeklubb. Endringer i medlemsvilkår og siste oppdaterte medlemsvilkår er alltid tilgjengelig på www.sayso.no/kundeklubb.
Dersom endringene i medlemsvilkårene er av vesentlig betydning, vil du som medlem bli informert om dette via SMS og/eller e-post før endringene trer i kraft. Dette er uavhengig av om du har samtykket til markedsføring via SMS og/eller e-post.
I tilfeller der endring av vilkår krever aktivt samtykke, har du som medlem rett til å endre ditt samtykke til markedsføring og kommunikasjon via SMS og e-post på Min Side og avslutte medlemskapet ditt i henhold til gjeldende medlemsvilkår.
Et medlemskap i Compliments gir deg følgende fordeler:
- Poeng på alle kjøp i alle Nikita Hair og Sayso Frisørsalonger i Norge.
- Betal med poeng i alle Nikita Hair og Sayso Frisørsalonger i Norge.
- Medlemstilbud på produkter og behandlinger i våre salonger.
- Nyhetsbrev med aktuelle tilbud, tips, råd og inspirasjon.
- Gratis og kortløst medlemskap.
- Et velkomsttilbud når du registrerer et nytt medlemskap. Dette kan kun benyttes en gang per person/medlem.
Compliments kundeklubb (Raise Gruppen AS) forbeholder seg retten til fra tid til annen å endre fordeler og tilbud som kan oppnås.
Som medlem av Compliments tjener du poeng på alle kjøp i salongene våre.
En krone brukt = 1 poeng opptjent.
Det er ikke mulig å tjene poeng når du kjøper gavekort. Når et gavekort brukes som betalings-/delbetalingsmåte, opptjenes poeng dersom personen som betaler med gavekortet er medlem av Compliments.
For at dine kjøp skal registreres på ditt medlemskap og du skal ha mulighet til å benytte dine medlemsfordeler i salongen, må mobilnummer alltid oppgis på betalingstidspunktet.
Når du bruker poengene dine som betalingsmiddel for produkter og behandlinger i salongen trekker vi 2% av kredittsaldoen din. Hvis du ønsker å bruke opptjente poeng som betalingsmiddel i en salong, gjelder følgende prinsipp/eksempel: 1000 poeng tilsvarer 20 NOK.
Opptjente poeng kan brukes som betalingsmiddel hos frisørkjedene til Raise Gruppen AS; Nikita Hair og Sayso Hair & Style Norge. Din nåværende poengstatus er alltid tilgjengelig på Min Side og i våre frisørsalonger.
Den nåværende poengsumstatusen oppdateres vanligvis innen 24 timer etter ditt siste kjøp i salongen. I spesielle tilfeller kan dette imidlertid ta lengre tid.
Opptjente Compliments-poeng utløper automatisk etter 24 måneder fra tidspunktet de ble opptjent. Eksempel: Hvis du som medlem foretar et kjøp for et beløp på NOK 500 den 1. april 2023, vil du tjene 500 poeng. Disse poengene kan du benytte frem til 31. mars 2025.
Når et medlemskap i Compliments avsluttes, slettes alle poeng automatisk med umiddelbar virkning.
For å være medlem av Compliments må du oppgi e-postadresse og mobilnummer ved registrering. Du kan når som helst gi ditt samtykke til markedsføring via SMS og/eller E-post på Min Side.
Hvis du velger å avregistrere ditt samtykke til markedsføring via SMS og/eller e-post, forbeholder vi oss retten til å kunne sende deg viktig informasjon om ditt kunde- og medlemsforhold. Dette kan for eksempel være viktige endringer i våre medlemsvilkår, ordrebekreftelser og transaksjons- og administrasjonsinformasjon.
Som Compliment-medlem har du fordelen av å motta kommunikasjon og informasjon om aktuelle kampanjer, medlemsfordeler, nyheter, tips og inspirasjon via e-post og SMS.
I løpet av spesifikke kampanjeperioder vil du også kunne motta personlig kommunikasjon fra frisørsalongen du sist besøkte og/eller frisørsalonger som du har et aktivt kundeforhold til. Dette for at du som medlem skal få en så personlig og relevant kundeopplevelse som mulig.
For mer informasjon om hvordan og hvorfor Compliments (Raise Gruppen AS) behandler dine personopplysninger og hvilke rettigheter du har, ber vi deg om å lese våre retningslinjer for personvern her: https://sayso.no/personvern/
Har du spørsmål om medlemskapet ditt som du ikke kan få svar på via Min Side eller FAQ på vår medlemsside, eller ønsker du å si opp medlemskapet, ta kontakt med oss på post@compliments.no.
Compliments kundeklubb
Raise Norway AS
Henrik Ibsens gate 36
0255 Oslo
Telefonnummer salong
https://sayso.no/finn-salong
Hovedkontor
Tlf. 23 31 11 00
(Hverdager 10-15)